• Gry na PC
  • Pomoc techniczna

Pomoc techniczna

Zanim wyślesz do nas wiadomość, prosimy o zapoznanie się z listą najczęściej zadawanych pytań (FAQ). Możliwe, że tam znajdziesz odpowiedź.

Jak kupić grę?
Klucz aktywacyjny możesz otrzymać w wiadomości SMS albo e-mail. Pobierz grę i ją uruchom, a następnie kliknij «Aktywuj grę», aby otworzyć okienko ze szczegółami różnych rodzajów płatności. Wybierz najbardziej Ci odpowiadający. Opłata przy pomocy SMS: po wysłaniu wiadomości SMS Twoje konto zostanie obciążone kwotą odpowiadającą cenie gry. Dostaniesz odpowiedź SMS z kluczem aktywacyjnym do rejestracji gry. Przelewy, karty kredytowe i inne sposoby płatności: po przyjęciu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość z kodem aktywacyjnym. Użyj go, aby aktywować pełną wersję gry. Alawar Unlimited zapewnia nieograniczony dostęp do pełnych wersji ponad 500 gier z naszej oferty!
Dlaczego nie mogę wysłać wiadomości SMS?
Upewnij się że na koncie znajdują się dostateczne środki dla wysłania danej wiadomości. Jeżeli mimo wystarczających środków, niemożliwe jest wysłanie wiadomości, prosimy skontaktować się ze swoim operatorem telefonii komórkowej.
Zapłaciłem za grę a klucz aktywacyjny nie przyszedł!
W zależności od sposobu zakupu, klucz jest wysyłany w ciągu kilku minut do 24 godzin. Jeśli po tym czasie nie dostałeś klucza, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości prosimy podać:
  1. Tytuł gry
  2. Datę i sposób płatności
  3. W przypadku płatności za pomocą SMS należy podać numer telefonu
  4. W przypadku płatności przelewem bankowym prosimy o podanie adresu e-mail na który otrzymałeś klucz aktywacyjny.
Ile kosztuje klucz aktywacyjny?
Na stronie z grą pod opcją «Usuń limity» znajduje się cena za grę.
W przypadku płatności SMS cena znajduje się pod krótkim numerem.
Może jednak ona być uzależniona od dodatkowych opłat u danego operatora komórkowego.
Warto zatem zapytać swojego operatora o taryfę opłat.
Płatności za pomocą przelewów bankowych i kart kredytowych: Cena ukazuje się po kliknięciu na przycisk «Płatności»
Inne sposoby płatności:
Cena będzie widoczna po kliknięciu na przycisk «Płatności»
Zgubiłem klucz aktywacyjny/mój klucz nie działa. Co mam zrobić?
Klucz można odzyskać korzystając z formularza odzyskiwania klucza dostępnego na naszej stronie. Można również skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej. W treści wiadomości należy podać:
  1. Nazwę gry
  2. Datę oraz sposób zapłaty za grę
  3. W przypadku płatności SMS - numer telefonu z którego został dokonany zakup
  4. W przypadku opłaty przelewem bankowym - adres mailowy. Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
Otrzymałem klucz, ale nie mogę zarejestrować gry.
Przed rejestracją gry upewnij się, że ustawienia daty i czasu na Twoim komputerze są prawidłowe (zgodnie ze strefą czasową). Zmiany zostaną wprowadzone po restarcie systemu. Gra powinna zostać zarejestrowana w ciągu dwóch dni od otrzymania klucza. W razie problemów prosimy o kontakt z nami przy pomocy poniższego formularza. Podaj nazwisko, datę zakupu, kod zakupu lub certyfikatu oraz adres e-mail użyty podczas zakupu. Jeśli zapłaciłeś SMSem, podaj numer telefonu, przy pomocy którego zapłaciłeś. Wyślemy nowy klucz poprzez e-mail.
Kupiłem tę samą grę dwukrotnie!
Wyślij do nas wiadomość zawierającą nazwę gry, datę zakupu oraz sposób płatności, pomożemy Ci.
Otrzymałem klucz aktywacyjny ale nie otwiera on gry.
Przed wprowadzeniem klucza upewnij się czy masz prawidłowo ustawioną datę, godzinę oraz strefę czasową. Jeśli wprowadzasz poprawki, uruchom ponownie komputer. Należy zarejestrować grę w ciągu 2 dni od otrzymania klucza. Jeśli wystąpią problemy skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości należy podać nazwę gry, numer telefonu z którego został dokonany zakup lub adres mailowy w przypadku opłaty przelewem bankowym oraz datę zakupu. Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
Co oznacza ze klucz jest ważny przez 2 dni? Czy po 2 dniach będę musiał kupić go ponownie?
Oznacza to że klucz aktywacyjny należy zarejestrować w ciągu 2 dni od jego otrzymania. Jeśli to koniecznie klucz można ponownie uzyskać na naszej stronie.
Posiadam klucz aktywacyjny lecz usunąłem grę/zainstalowałem nowy system operacyjny,
pełna wersja gry nie jest już aktywna.
Klucz można ponownie uzyskać na naszej stronie. Można również skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości prosimy podać:
  1. Tytuł gry
  2. Datę i sposób płatności
  3. W przypadku płatności za pomocą SMS należy podać numer telefonu
  4. W przypadku płatności przelewem bankowym prosimy o podanie adresu e-mail na który otrzymałeś klucz aktywacyjny.
Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
Jak korzystać z formularza odzyskiwania klucza?
Na naszej stronie znajduje się formularz do odzyskiwania klucza aktywacyjnego, zakupionego poprzez SMS lub przelew bankowy. Jeśli zapłaciłeś poprzez SMS, w formularzu zaznacz tę metodę płatności. Wprowadź numer telefonu z którego został wysłany SMS – w formacie międzynarodowym (jak na rysunku). Wybierz grę z listy a następnie pobierz i uruchom ją. Odszukaj kod do gry a następnie wprowadź go w poniższe pole. Aby przyspieszyć wyszukiwanie wprowadź datę zakupu. Jeśli jej nie pamiętasz a przypuszczasz że data zakupu jest starsza niż 1 stycznia 2011 ustaw datę na 1 stycznia 2008. Kolejny krok to wpisanie adresu e-mail na który ma przyjść nowy klucz aktywacyjny. Na koniec przepisz kod z obrazka i wyślij do nas zgłoszenie. Na ekranie pojawi się nowy klucz aktywacyjny, zostanie on również wysłany na podany adres e-mail. Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym wybierz płatności online. Wybierz grę z listy a następnie wprowadź datę zakupu. Jeśli jej nie pamiętasz a przypuszczasz że data zakupu jest starsza niż 1 stycznia 2011 ustaw datę na 1 stycznia 2008. Kolejny krok to wpisanie adresu e-mail którego użyto podczas płacenia za grę. Na koniec przepisz kod z obrazka i wyślij do nas zgłoszenie. Na ekranie pojawi się nowy klucz aktywacyjny, zostanie on również wysłany na podany adres e-mail. Masz trzy próby aby odzyskać klucz aktywacyjny. Jeśli popełnisz w nich błąd, otrzymasz komunikat że limit prób został wyczerpany. W takim przypadku spróbuj ponownie w późniejszym terminie, lub skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Nie zapomnij podać danych niezbędnych przy odzyskiwaniu klucza.
Ściągnąłem klucz aktywacyjny z Internetu, otrzymałem go od znajomego, znalazłem na płycie CD itp.
Dlaczego klucz nie działa?
Klucz nie działa ponieważ został uzyskany nielegalnie. Jedynym legalnym sposobem uzyskania klucza aktywacyjnego jest jego zakup.
Jak zarejestrować grę zakupionym kluczem?
Płatność SMS
Aby zarejestrować grę kluczem kupionym poprzez SMS, należy uruchomić grę na komputerze, a następnie kliknąć na przycisk usuwający limity czasowe. Kliknij na «Aktywuj grę» a następnie wpisz otrzymany kod aktywacyjny i kliknij przycisk «Graj teraz».
Inne sposoby płatności
Aby odblokować grę kluczem aktywacyjnym otrzymanym w mailu, należy wykonać następujące czynności:
  1. Otwórz wiadomość zawierającą klucz aktywacyjny. Skopiuj go, zaznaczając wszystkie znaki:
    • ustaw wskaźnik myszy na początku tekstu
    • naciśnij lewy przycisk myszy a następnie przeciągnij go na koniec
    • puść klawisz myszy.
  2. Kliknij prawym przyciskiem na podświetlony klucz do gry i wciśnij «Kopiuj» («Copy»).
  3. Przejdź do ekranu gry przedstawionego poniżej i kliknij przycisk «AKTYWUJ GRĘ».
  4. Powinien ukazać się ekran taki, jak poniżej:
    Kliknij «AKTYWUJ GRĘ» (na lewo od czerwonej strzałki) i następnie kliknij prawym przyciskiem w pole zawierające tekst: «Aby usunąć ograniczenie czasowe, wpisz lub skopiuj w to miejsce otrzymany klucz aktywacyjny».
    Twój klucz pojawi się w tym polu.
  5. Kliknij «GRAJ TERAZ» (na górze od czerwonej strzałki).
  6. Ciesz się pełną wersją gry bez ograniczeń! Jeśl napotkasz jakiekolwiek problemy związane z rejestracją jednej z naszych gier, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną. Dziękujemy serdecznie!
Aby aktywować pełną wersję gry, gdy jesteś abonentem «Alawar Bez Ograniczeń», wystarczy pobrać grę z www.alawar.pl, a następnie wprowadzić adres e-mail podany przy zakupie. (Na DRM jest małe okienko, które pojawia się podczas gry w wersji trial.)
Wprowadź swoje imię
Wymagane pole
Wprowadź swój adres e-mail.
Nieprawidłowe pole
Wprowadź swój numer telefonu komórkowego
Nieprawidłowe pole

Wymagane pole

Wprowadź przynajmniej 10 znaków.
Dodaj plik
Wybierz plik
Nie wybrano pliku
Wprowadź captcha
  • Zaloguj
  • Rejestracja
Zaloguj się lub utwórz nowe konto Alawar,
aby uzyskać dostęp do witryny.
?
Utwórz nowe konto Alawar
lub zaloguj się, aby uzyskać dostęp do witryny. ?
Hasło można odzyskać za pośrednictwem
poczty e-mail lub numeru telefonu podanego podczas rejestracji ?
← Wejdź