Pomoc techniczna
Zanim wyślesz do nas wiadomość, prosimy o zapoznanie się z listą najczęściej zadawanych pytań (FAQ). Możliwe, że tam znajdziesz odpowiedź.
-
Jak kupić grę?
-
Klucz aktywacyjny możesz otrzymać w wiadomości SMS albo e-mail. Pobierz grę i ją uruchom, a następnie kliknij «Aktywuj grę», aby otworzyć okienko ze szczegółami różnych rodzajów płatności. Wybierz najbardziej Ci odpowiadający.
Opłata przy pomocy SMS: po wysłaniu wiadomości SMS Twoje konto zostanie obciążone kwotą odpowiadającą cenie gry. Dostaniesz odpowiedź SMS z kluczem aktywacyjnym do rejestracji gry.
Przelewy, karty kredytowe i inne sposoby płatności: po przyjęciu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail wyślemy wiadomość z kodem aktywacyjnym. Użyj go, aby aktywować pełną wersję gry.
Alawar Unlimited zapewnia nieograniczony dostęp do pełnych wersji ponad 500 gier z naszej oferty!
-
Dlaczego nie mogę wysłać wiadomości SMS?
-
Upewnij się że na koncie znajdują się dostateczne środki dla wysłania danej wiadomości. Jeżeli mimo wystarczających środków, niemożliwe jest wysłanie wiadomości, prosimy skontaktować się ze swoim operatorem telefonii komórkowej.
-
Zapłaciłem za grę a klucz aktywacyjny nie przyszedł!
-
W zależności od sposobu zakupu, klucz jest wysyłany w ciągu kilku minut do 24 godzin. Jeśli po tym czasie nie dostałeś klucza, skontaktuj się z Działem Pomocy Technicznej za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości prosimy podać:
- Tytuł gry
- Datę i sposób płatności
- W przypadku płatności za pomocą SMS należy podać numer telefonu
- W przypadku płatności przelewem bankowym prosimy o podanie adresu e-mail na który otrzymałeś klucz aktywacyjny.
-
Ile kosztuje klucz aktywacyjny?
-
Na stronie z grą pod opcją «Usuń limity» znajduje się cena za grę.
W przypadku płatności SMS cena znajduje się pod krótkim numerem.
Może jednak ona być uzależniona od dodatkowych opłat u danego operatora komórkowego.
Warto zatem zapytać swojego operatora o taryfę opłat.
Płatności za pomocą przelewów bankowych i kart kredytowych: Cena ukazuje się po kliknięciu na przycisk «Płatności»
Inne sposoby płatności:
Cena będzie widoczna po kliknięciu na przycisk «Płatności»
-
Zgubiłem klucz aktywacyjny/mój klucz nie działa. Co mam zrobić?
-
Klucz można odzyskać korzystając z formularza odzyskiwania klucza dostępnego na naszej stronie. Można również skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej. W treści wiadomości należy podać:
- Nazwę gry
- Datę oraz sposób zapłaty za grę
- W przypadku płatności SMS - numer telefonu z którego został dokonany zakup
- W przypadku opłaty przelewem bankowym - adres mailowy. Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
-
Otrzymałem klucz, ale nie mogę zarejestrować gry.
-
Przed rejestracją gry upewnij się, że ustawienia daty i czasu na Twoim komputerze są prawidłowe (zgodnie ze strefą czasową). Zmiany zostaną wprowadzone po restarcie systemu. Gra powinna zostać zarejestrowana w ciągu dwóch dni od otrzymania klucza.
W razie problemów prosimy o kontakt z nami przy pomocy poniższego formularza. Podaj nazwisko, datę zakupu, kod zakupu lub certyfikatu oraz adres e-mail użyty podczas zakupu. Jeśli zapłaciłeś SMSem, podaj numer telefonu, przy pomocy którego zapłaciłeś. Wyślemy nowy klucz poprzez e-mail.
-
Kupiłem tę samą grę dwukrotnie!
-
Wyślij do nas wiadomość zawierającą nazwę gry, datę zakupu oraz sposób płatności, pomożemy Ci.
-
Otrzymałem klucz aktywacyjny ale nie otwiera on gry.
-
Przed wprowadzeniem klucza upewnij się czy masz prawidłowo ustawioną datę, godzinę oraz strefę czasową. Jeśli wprowadzasz poprawki, uruchom ponownie komputer. Należy zarejestrować grę w ciągu 2 dni od otrzymania klucza. Jeśli wystąpią problemy skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości należy podać nazwę gry, numer telefonu z którego został dokonany zakup lub adres mailowy w przypadku opłaty przelewem bankowym oraz datę zakupu. Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
-
Co oznacza ze klucz jest ważny przez 2 dni? Czy po 2 dniach będę musiał kupić go ponownie?
-
Oznacza to że klucz aktywacyjny należy zarejestrować w ciągu 2 dni od jego otrzymania. Jeśli to koniecznie klucz można ponownie uzyskać na naszej stronie.
-
Posiadam klucz aktywacyjny lecz usunąłem grę/zainstalowałem nowy system operacyjny,
pełna wersja gry nie jest już aktywna.
-
Klucz można ponownie uzyskać na naszej stronie. Można również skontaktować się z Działem Pomocy Technicznej za pomocą poniższego formularza. W treści wiadomości prosimy podać:
- Tytuł gry
- Datę i sposób płatności
- W przypadku płatności za pomocą SMS należy podać numer telefonu
- W przypadku płatności przelewem bankowym prosimy o podanie adresu e-mail na który otrzymałeś klucz aktywacyjny.
Jeśli zakup się potwierdzi wyślemy nowy klucz aktywacyjny.
-
Jak korzystać z formularza odzyskiwania klucza?
-
Na naszej stronie znajduje się formularz do odzyskiwania klucza aktywacyjnego, zakupionego poprzez SMS lub przelew bankowy.
Jeśli zapłaciłeś poprzez SMS, w formularzu zaznacz tę metodę płatności. Wprowadź numer telefonu z którego został wysłany SMS – w formacie międzynarodowym (jak na rysunku). Wybierz grę z listy a następnie pobierz i uruchom ją. Odszukaj kod do gry a następnie wprowadź go w poniższe pole. Aby przyspieszyć wyszukiwanie wprowadź datę zakupu. Jeśli jej nie pamiętasz a przypuszczasz że data zakupu jest starsza niż 1 stycznia 2011 ustaw datę na 1 stycznia 2008. Kolejny krok to wpisanie adresu e-mail na który ma przyjść nowy klucz aktywacyjny. Na koniec przepisz kod z obrazka i wyślij do nas zgłoszenie. Na ekranie pojawi się nowy klucz aktywacyjny, zostanie on również wysłany na podany adres e-mail.
Jeśli zapłaciłeś przelewem bankowym wybierz płatności online. Wybierz grę z listy a następnie wprowadź datę zakupu. Jeśli jej nie pamiętasz a przypuszczasz że data zakupu jest starsza niż 1 stycznia 2011 ustaw datę na 1 stycznia 2008. Kolejny krok to wpisanie adresu e-mail którego użyto podczas płacenia za grę. Na koniec przepisz kod z obrazka i wyślij do nas zgłoszenie. Na ekranie pojawi się nowy klucz aktywacyjny, zostanie on również wysłany na podany adres e-mail.
Masz trzy próby aby odzyskać klucz aktywacyjny. Jeśli popełnisz w nich błąd, otrzymasz komunikat że limit prób został wyczerpany. W takim przypadku spróbuj ponownie w późniejszym terminie, lub skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. Nie zapomnij podać danych niezbędnych przy odzyskiwaniu klucza.
-
Ściągnąłem klucz aktywacyjny z Internetu, otrzymałem go od znajomego, znalazłem na płycie CD itp.
Dlaczego klucz nie działa?
-
Klucz nie działa ponieważ został uzyskany nielegalnie. Jedynym legalnym sposobem uzyskania klucza aktywacyjnego jest jego zakup.
-
Jak zarejestrować grę zakupionym kluczem?
-
Płatność SMS
Aby zarejestrować grę kluczem kupionym poprzez SMS, należy uruchomić grę na komputerze, a następnie kliknąć na przycisk usuwający limity czasowe. Kliknij na «Aktywuj grę» a następnie wpisz otrzymany kod aktywacyjny i kliknij przycisk «Graj teraz».
Inne sposoby płatności
Aby odblokować grę kluczem aktywacyjnym otrzymanym w mailu, należy wykonać następujące czynności:
- Otwórz wiadomość zawierającą klucz aktywacyjny. Skopiuj go, zaznaczając wszystkie znaki:
- ustaw wskaźnik myszy na początku tekstu
- naciśnij lewy przycisk myszy a następnie przeciągnij go na koniec
- puść klawisz myszy.
- Kliknij prawym przyciskiem na podświetlony klucz do gry i wciśnij «Kopiuj» («Copy»).
- Przejdź do ekranu gry przedstawionego poniżej i kliknij przycisk «AKTYWUJ GRĘ».
- Powinien ukazać się ekran taki, jak poniżej:
Kliknij «AKTYWUJ GRĘ» (na lewo od czerwonej strzałki) i następnie kliknij prawym przyciskiem w pole zawierające tekst: «Aby usunąć ograniczenie czasowe, wpisz lub skopiuj w to miejsce otrzymany klucz aktywacyjny».
Twój klucz pojawi się w tym polu.
- Kliknij «GRAJ TERAZ» (na górze od czerwonej strzałki).
- Ciesz się pełną wersją gry bez ograniczeń! Jeśl napotkasz jakiekolwiek problemy związane z rejestracją jednej z naszych gier, skontaktuj się z naszą pomocą techniczną. Dziękujemy serdecznie!
Aby aktywować pełną wersję gry, gdy jesteś abonentem «Alawar Bez Ograniczeń», wystarczy pobrać grę z www.alawar.pl, a następnie wprowadzić adres e-mail podany przy zakupie. (Na DRM jest małe okienko, które pojawia się podczas gry w wersji trial.)