Pomoc techniczna
Zanim wyślesz do nas wiadomość, prosimy o zapoznanie się z listą najczęściej zadawanych pytań (FAQ). Możliwe, że tam znajdziesz odpowiedź.
Pomoc techniczna pracuje przez całą dobę. Jesteśmy gotowi pomóc Wam o każdej porze. Aby szybko otrzymać pomoc, należy przestrzegać kilku zasad:
- W odpowiednim polu wpisz swój prawidłowy adres e-mail, na niego przyjdzie odpowiedź na zadane pytanie.
- Po wysłaniu wiadomości z naszej strony internetowej otrzymasz automatyczną wiadomość na maila. Nie musisz odpowiadać na ten list. Ta wiadomość potwierdza, że nasz serwis otrzymał zapytanie.
- W trakcie korespondencji ze specjalistami pomocy technicznej użyj funkcji «:Odpowiedz» (prosimy nie zmieniać tematu wiadomości i oraz zachować poprzednią korespondencję - przyśpieszy to rozwiązanie problemu).
- Prosimy o dokładne opisanie problemu.
- W przypadku problemów technicznych prosimy o skonkretyzowanie błędu oraz o przesłanie zrzutów z ekranu.
- Jeśli Twoje zapytanie nie odnosi się do konkretnej gry, wybierz opcję «Inne».
Uwaga!
Wszystkie zapytania na które otrzymaliście potwierdzenie zwrotne nie wymagają ponownego wysłania. Prosimy o niedublowanie pytań – nasi specjaliści robią wszystko by jak najszybciej Wam pomóc.
W zależności od rodzaju problemu, prosimy o podanie w zgłoszeniu:
- e-mail
- imię i nazwisko
- numer telefonu
- krótki tekst SMS
- numer certyfikatu
Zanim wyślesz do nas wiadomość, prosimy o zapoznanie się z listą najczęściej zadawanych pytań (FAQ). Możliwe, że tam znajdziesz odpowiedź.