Alawar Bez Ograniczeń
Reklama
Zobacz także
Odblokuj cuda Persepolis i zostań Kalifem Persji.
Wciągająca podróż dookoła świata!
Zagraj w niesamowitą grę z gatunku Dopasuj 3!
Przywróć życie we Florii!
Łącz ptaki, aby zdobyć jajka!
Dopasuj swoją drogę w królestwie Silverdale.
  • Gry na PC
  • Pobierz gry
  • Dopasuj Trzy
  • Magiczny sklep

Magiczny sklep

  • Magiczny sklep
  • Magiczny sklep
  • Magiczny sklep

Twoje palce są sprawniejsze niż myślisz! Wykorzystaj je w Magicznym Sklepie - nowej czarującej grze, która polega na przyrządzaniu dla klientów tajemniczych eliksirów i artefaktów.

Czytaj dalej
"Magiczny sklep" to nowa gra, która polega na przygotowywaniu dla klientów tajemniczych eliksirów i artefaktów. Pomiędzy etapami występują poziomy bonusowe, których przejście odblokowuje dodatkowe opcje. Dzięki nim rozgrywka staje się łatwiejsza, a zdobywanie punktów jeszcze przyjemniejsze. Po wielu godzinach zabawy i setkach tysięcy kliknięć "Magiczny sklep" może należeć do Ciebie. Sterowanie jest intuicyjne. Dodatkowo gra wyposażona jest w samouczek, dzięki któremu każdy z łatwością opanuje arkana zabawy.
Pobierz i graj
rozmiar – 19.54 Mb How to remove game

Opinie graczy (8) gracze

Imię:
E-mail:
Wpisz kod CAPTCHA:
Kaka  
Placi sie za niom
20:00, Niedziela, 13.10.2013 | Zostaw komentarz
Filip  
Nawet Fajna Ale shakes i fidget Lepsza xD
17:50, Sobota , 24.08.2013 | Zostaw komentarz
Amelia  
Super gra. Polecam.
16:59, Niedziela, 30.06.2013 | Zostaw komentarz
klaudia  
super gra
18:41, Wtorek, 19.02.2013 | Zostaw komentarz
kuba  
super
14:58, Piątek, 16.12.2011 | Zostaw komentarz
martyna  
świetna gra polecam
00:00, Piątek, 11.02.2011 | Zostaw komentarz
misia  
fajne, ale krótkie...
00:00, Wtorek, 29.06.2010 | Zostaw komentarz
nikola  
fajowska gra
00:00, Sobota , 19.06.2010 | Zostaw komentarz
  • Zaloguj
  • Rejestracja
Zaloguj się lub utwórz nowe konto Alawar,
aby uzyskać dostęp do witryny.
?
Utwórz nowe konto Alawar
lub zaloguj się, aby uzyskać dostęp do witryny. ?
Hasło można odzyskać za pośrednictwem
poczty e-mail lub numeru telefonu podanego podczas rejestracji ?
← Wejdź